ESQ Advocaten
Smart Lawyers

Rechtsbijstandverzekering

heeft u een Rechtsbijstandverzekering?

ESQ Advocaten biedt rechtshulp aan rechtsbijstandsverzekerden. Beschikt u over een rechtsbijstandsverzekering en hebt u een juridisch probleem? Hier leest u wat u moet doen:

• Neem vrijblijvend contact op met ESQ Advocaten, bel: 0162-523033;
  • Meld uw zaak bij uw rechtsbijstandverzekeraar. Vermeld hierbij direct wat u met ESQ Advocaten hebt afgesproken;
  • Vraag naar de (polis-)voorwaarden van uw rechtsbijstandsverzekering, zodat u niet voor verrassingen komt te staan;
  • Als uw verzekeraar de zaak weigert te behandelen c.q. te vergoeden, kan ESQ Advocaten voor u beoordelen of dit terecht is. Er is vaak meer mogelijk dan u denkt;

Valt uw juridisch probleem of conflict niet onder uw rechtsbijstandsverzekering? Geen nood, ESQ Advocaten biedt u ook in dat geval rechtshulp tegen een
scherp tarief.

Wilt u meer informatie?

Vul hieronder uw naam en telefoonnummer in wij nemen binnen 48 uur contact met u op.

Waar hebt u recht op?

• U bent niet gebonden aan een door de rechtsbijstandsverzekeraar gekozen advocaat, maar mag deze zelf kiezen;
  • U hebt recht op een redelijke vergoeding voor de te maken kosten bij het inschakelen van een advocaat;
  • De vrije advocaatkeuze geldt voor alle soorten procedures, ook voor die waarbij het inschakelen van een advocaat niet verplicht is.

Leest u ook het artikel ‘Rechtsbijstandsverzekering? U heeft recht op een advocaat!’van ESQ Advocaten over dit onderwerp.